12 октомври 2009

Страшна история: децата с черни очи

Това е една история от град Норуич, Англия. Не е ясно кога се е случила.

Крейг Бесанд се е прибирал към апартамента си през нощта, когато две фигури го доближили. Това били две малки момчета на около 13 и 9 години.

Както Бесанд обяснява: "Бяха облечени с блузи с качулки, типично младежко облекло, нищо странно. По-голямото ми каза, че се опитват да намерят гробището и ме помоли да ги заведа. Стори ми се странно, но се съгласих, защото пътя ми минаваше точно покрай гробището."

Докато вървели, Бесанд видял, че косата на по-голямото дете било гарваново черна, а кожата му бяла като порцелан. Момчетата имали абсолютно черни очи, без никакво бяло. Когато ги попитал къде живеят, те назовали една близка улица. Което било странно - ако наистина са от града, много добре би трябвало да знаят къде е гробището.

Когато пристигнали до портите на гробището, те го помолили да дойде с тях. Той отказал. Децата продължили да настояват.

"По-голямото се усмихна с най-злата усмивка, която някога съм виждал и ми каза, че няма да ми причинят нищо лошо. Аз бях като хипнотизиран и бях готов да тръгна с тях."

Тогава по-малкото момче казало: "ние не трябва да правим това".

В този момент Бесанд излязъл от хипнозата и започнал да бяга. Погледнал назад да види дали не го преследват, но те сякаш се били изпарили. Бягал чак докато се прибрал в къщи.

След една седмица открил едно магазинче за магически джунджурии и когато говорил с продавачката за случката, тя казала, че и друг път се е случвало. Никой не знае какво представляват тези деца - демони, призраци, феи, но по-добре, че не е тръгнал с тях...


Връзка за повече информация (на английски)

ПОДОБНИ СТАТИИ:


Злите клоуни на Америка




История от САЩ: има нещо в къщата

23 коментара:

  1. Забавна история. Хареса ми, но не мисля, че е действителна. Това е един вид PR трик за привличане на туристи към райони с малки неизвестни градчета, които нямат никаква друга забележителност. Затова се измислят подобни истории, като по този начин се провокира интереса и току-виж някои туристи или дори журналисти вземат, че ги посетят. Трябва и у нас да започнем с тая практика, та дано живне туризма по селата.

    ОтговорИзтриване
  2. Анонимен01 юни, 2012 21:50

    Да наистина подкрепям теорията Ви,но все пак може да има капка истина в необяснимите случки...

    ОтговорИзтриване
  3. Анонимен31 юли, 2012 11:21

    според мен това е истина,но да не ни се случва!!!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Анонимен31 юли, 2012 11:23

      bravo tova si e vqrno

      Изтриване
    2. Както казва Джерами Уеит:Във всяка история има зрънце истина.

      Изтриване
  4. Анонимен31 юли, 2012 11:26

    да ви еба маиката!путка ви ленина!fuck you!!!
    аз съм едно от тези деца!ако не ми вярвате елате в гробищата в 00:00.ние ще ви чакаме там

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И не си се научил да пишеш ЧАДО!!!

      Изтриване
    2. doobre ludiq che si zombi ili nekav deto moe da hipnotizira horata ili pak nqkakvo straanno sa6testvo

      Изтриване
    3. оохх боже това може да е вярно ;) очаквай неочакваното

      Изтриване
  5. Три анонимни коментара под една статия в рамките на 5 минути ? На някой определено му е скучно и си запълва времето :) Правилният израз е "путка ви леЛина", а не "леНина". И по принцип не смятам да толерирам цинизми...

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да и в кои гробища ако може да попитам ? Има толкова много .. или ти нещо се телепотрираш :Д:Д:Д Че и ин-нет използваш ех, тези днешни духове .. И ин-нет им пусали :Д:Д:Д:Д Те хората друга работа си нямам компютри в гробищата слагат много умно :Д:Д:Д:Д:Д И между другото привидяло ли ми се е или това е в англия .. Хмм интересно английски дух пише на български :Д

      Изтриване
  6. hhahaha,tozi napravo me razbi,putka ni LeNIna,qvno ima ne6to protiv Lenin,hahahhah,ina4e qka statiika,dokolkoto sam 4ela,tova s napalno 4ernite o4i se svarzva s t.nar. demoni4ni sa6tnosti,koito sa pod forma na deca,s mnogo 4erni kosi,bledi lica i 4erni o4ni qbalki

    ОтговорИзтриване
  7. Анонимен03 май, 2013 01:33

    не знам, ама тв ас черните очи е мнооого плашещо. Веднъж се прибирах към нас късно вечерта и нямаше жива душа по улиците.Реших да мина напряко и си въврвя аз по една уличка(това става към 9-10 вечерта) и по едно време гледам някакв бабичка, ама само силуета.продължавам да си вървя, наближавам я и усетих някакъв студ. и видях, без майтап, черни очи, без бяло.бабата гледаше небето, аз се изплаших много, но продължих да вървя.Целия настръхнах и тпобързах да стигна до края на улицата, като наум се молех за пръв път искрено.Завих по пряката, минах половината улица и се обрънах да видя каков став отзад.бабата беше на ъгъла.нямате представа какво е да търчиш ама колкото сили имаш,колкото можеш, накъдето т ивидят очите.Все едно нямах крака, а две колела, които не развивваха достатъчно бърза скорост.нямаше пейки, нямаше препятствия, всичко прескачах без проблем, единствената ми мисъл беше да избягам колкоот се може по-далеч.и избягах.най-интереснот остана, кат остигнах пред нас и разбрах, че ключовете съм ги забравил в другата къща.е тогава вече почна филма.тъй де, заобиколих и се върнах жив и здрав, ама хора сериозно-има такива неща.

    ОтговорИзтриване
  8. Анонимен25 юни, 2013 04:46

    аз мн.не вярвам на такива неща но това за децата с черни очи мн. ме изплаши

    ОтговорИзтриване
  9. И другаде съм чувал за тези деца но не знам къде Все пак хубава статйя

    ОтговорИзтриване
  10. какво не прави скуката

    ОтговорИзтриване
  11. Отговори
    1. Анонимен23 март, 2014 12:48

      Otidi na doktor!

      Изтриване
    2. Разбирам те но ще ми дадеш ли снимка

      Изтриване
  12. Анонимен21 май, 2014 14:02

    Interesno e a Dali ima takiva sushtestva ne znam

    ОтговорИзтриване
  13. deca s cherni ochi ima i v Bulgariq i ne lusha vishdal sum no ako shtete vqrvayte

    ОтговорИзтриване