25 април 2014

Подборка на страшни истории от Reddit

Reddit.com е сайт за споделяне на читателски истории. Там се обсъжда буквално всичко. Сайтът си има и паранормална секция, където се говори за всякакви необичайни теми - от Бигфут до НЛО. Тук превеждам 5 интересни страшни истории.

Люлеещото се конче

Една нощ, когато бях на може би 10-12 години, имах проблеми да заспя. Моята спалня беше на целия горен етаж на нашата къща. Леглото ми беше в ляво, а килерът с мястото за игра в дясно.

Лежах в леглото, когато чух шум от другата страна на стаята и видях как люлеещото се конче се залюлява. То бе пред вратата на килера и се местеше, люлеейки се. Стигна до средата на стаята и замря под светлината. Бях толкова изплашен, че зарових глава в одеялата и не се показах до сутринта.

Не беше сън, защото кончето си беше все още в средата на стаята. Освен това и родителите ми се скараха, за това че съм си играл през нощта след времето за лягане. Тяхната спалня бе точно под килера и зоната за игра, така че бяха чули люлеещото се конче.

Обсебената от духове линейка

В службата за която работех имаше "прокълната" линейка, Номер 12. Много от колегите разказваха собствени истории за нея, обикновено свързани със странни шумове идващи от пациентското отделение или с "полудяла" електроника, но аз не обръщах много внимание на тези разкази.

Веднъж бяхме заедно с моята партньорка на дежурство в местна общност. Бе около 3 през нощта и бе непрогледно тъмно и тихо. И двамата дремехме в кабината, като аз бях на шофьорското място.

Разбуди ме глас и първоначално си помислих, че партньорката ми иска да каже нещо, затова казах, че се опитвам да спя и се завъртях към прозореца като отново затворих очи. Тогава ясно чух мъжки глас, който каза "Боже господи, умирам ли?". Това бе последвано от тежко дишане за няколко секунди, след което настъпи пълна тишина. И двамата подскочихме и погледнахме в пациентското отделение от където бе дошъл гласът. След няколко секунди чухме изпукване на регулатора на кислородната бутилка и свистенето на изтичащ кислород.

Запалих лампите и излязох от линейката. Първо си бяхме помислили, че някой се е вмъкнал отзад в линейката и си играе с оборудването, затова заобиколихме колата и отворихме задната врата. Нямаше никой. Проверих и двете кислородни бутилки, никоя не бе отворена. Излишно е да казвам, че оставихме включено осветлението и никой от двама ни не спа много тази нощ.

Не знам дали да вярвам в това, че линейката е обсебена от духове, но в това има смисъл. Номер 12 е била на служба в различни агенции повече от десетилетие и вероятно не един и двама пациента са умрели в нея. След случая отново съм бил на дежурство с нея, но нищо повече не се случи.

Сянката над детското креватче

Аз наглеждах веднъж племенницата си докато бях в къщата на брат ми. Имаше от така наречените "бебешки камери" и на монитор можех да наблюдавам детското креватче. Бях се задълбочила в ученето когато чух шепот и осъзнах, че идва от монитора.

Когато погледнах, видях черна сянка близо до креватчето. Никога не съм била по-ужасена през живота си, сянката не беше там преди това. Аз изтичах в стаята на детето, но не видях нищо, въпреки това я взех от там. Отново погледнах екрана и сянката я нямаше.

Казах на брат ми какво се бе случило и той ме дръпна на страна. Каза ми да не споменавам за това пред съпругата му, защото тя много ще се уплаши - вече няколко пъти била виждала същото, със същия шепот.

Те живяха в тази къща още 4 години. След като племенницата ми бе започнала да се учи да говори, тя казала на майка си за нейния "приятел". Когато се преместили, племенницата била много тъжна защото и липсвал "приятеля".

Фантомният повик

Това ми разказа дядо ми. Веднъж той седял на стол пред къщата, когато чул неколкократно баба ми да го вика отвътре. Само дето баба ми бе починала преди години. Въпреки това гласът бил толкова настоятелен, че той станал и влязъл вътре.

В този момент се разнесъл силен шум и когато дядо ми се обърнал видял, че столът на който седял преди малко бил смазан от паднал железен олук. Ако не бил тръгнал към къщата, най-вероятно е щял да бъде сериозно наранен.

Човекът-сянка

Видях "човек-сянка" веднъж. Тогава обаче не знаех, че се наричат така. Живеех в къща в Лугана Бийч, която е била построена през 20-те години на ХХ век. Тя има незавидна история - използвана е за прекарване на нелегални емигранти.

Един ден, аз и съпругата ми се бяхме скарали за нещо. Дори не помня за какво. Тя излезе навън и отиде да изпие едно кафе някъде за да се успокои. Аз останах сам в къщата.

Къщата имаше странна подредба на стаите. Имаше спалня и дневна от едната страна, след което следваше баня с два входа. От другата страна на банята имаше коридор с прозорци от едната страна и две спални от другата. От моята спалня аз можех да виждам през банята в коридора.

Забелязах някакво движение с периферното си зрение и погледнах натам. След 17 години, все още ме побиват тръпки от това което видях - черна фигура. Имаше само далечна прилика с хуманоид. Приличаше на щрихована с черен молив, сякаш някой е искал да изобрази човешка фигура, но само я е щриховал. И тя се движеше. Не чувах шум, до колкото мога да си спомня. В първия момент не бях уплашен, по-скоро много изненадан. Тогава тя забеляза, че я гледам.

В този момент се ужасих. Тя тръгна към мен. ВТУРНА се през коридора към мен. Нямах на представа какви са и намеренията, но в момента в който влезе в банята, вратата между нея и мен се затвори с трясък. Аз пищях. Виках съпругата си макар тя да не бе там. Излязох навън, на слънчева светлина и не се прибрах докато жена ми не се появи след 10 минути.

Източник: Ghosts and Ghouls
Дата на оригиналната публикация: 15 април 2014
Връзка

ПОДОБНИ СТАТИИ:




Creepypasta - част от съвременния фолклор




Стикман




Кратки смразяващи крипипасти

5 коментара:

  1. Такъв тип кратки истории са ми любимите. Чудесен подбор!

    ОтговорИзтриване
  2. Този коментар бе премахнат от администратор на блога.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Всичките ти коментари от тази нощ са изтрити. Вече писането на кирилица е задължително.

      Изтриване