01 юни 2017

Читателски истории

История на читател, който досега не ми е пращал негови случки:

"Преди няколко месеца с мои модели посетихме една стара изоставена къща, в един малък град. Снимките в изоставени къщи винаги се поучават хубави. Къщата беше на два етажа и ние по външните стълби се качихме на втория етаж. Имаше 4 стаи, като само едната беше полуобзаведена - останалите бях разхвъляни с разни греди и подобни. Та, въпросната стая ни привлече вниманието - още преди да вляза усетих, че нещо не е наред в тази стая, дори ми се стори, че вратата на едно шкафче леко се отваря - разбира се, това го отдавам на напрежението и едва ли се е отворила леко. Пристъпихме вътре и момчетата също се притесниха - казаха, че им е било доста по-студено. После като помислих, имаше смисъл да е по-студена, защото стаята беше в сенчестата страна на къщата, но пък беше полуобзаведена, а мебелите задържат топлината. Решихме да снимаме и казах на едното момче да застане точно пред камината, като се пошегувах, че ако има духове после може да се видят на снимките. Когато снимах не успях нищо да видя от фотоапарата, но после вкъщи забелязах на едната снимка нещо, което много приличаше на лице - отгоре на всичкото на поредицата снимки то просто се оформяше."

За да покажа лицето отзад, съм направил снимката по-контрастна, на оригинала пак се вижда, но по-бледо, но си се забелязва а тук просто съм увеличил контраста, за да се подчертае. Няма, естествено никаква манипулация.

Още малко от историята: като слязохме в центъра на града, там видяхме местен жител, който го познавахме и разказахме за къщата, че сме ходили там. И той каза, че се нарича Къщата на духовете :) До тогава, не знаехме. Каза, че имало много истории за нея, но като го попитах да разкаже поне една, не успя - явно само знае, че има истории, но не се е вслушвал в тях. Като цяло не ми изглеждаше да вярва в такива неща, което може да обясни неговата липса на интерес.



********************

На 7-ми май публикувах тази статия:

Могат ли котките да посещават други измерения и да се телепортират?

Ето един много добър коментар от Фейсбук свързан с нея:

На времето дядо ми имаше един огромен жълт котарак на име Филип. Този котарак видеше ли, че каймака на прясното мляко се вдига на котлона кацваше моментално там и излапваше само него. Дядо ми много се ядосваше и го занесе веднъж в съседно село на други хора подарък да му се радват. Движението бе с каруци между селата тогава. Докато той се върне котарака си бе в нас разположен пак на неговото си място да чака млякото и каймака му ;) Иначе истории с котки има много и вероятно всеки, а и не само с котки, но котките са някак наистина особени .... в смисъл все едно знаят предварително, какво и кога ще се случи и са един вид подготвени - визирам за човека, а не за разни събития свързани с тях самите котки. Като интелект и поведение, думи, които познават и т.н. от рода..... , умения.... учат бързо и възприемат лесно... - настройват се спрямо човека и се превързват изцяло отдадени наистина към човека, а не както масово се спамва, че към дома ! Особеното е, че за човека виждат нещата предварително - така мисля аз. Котето, което прибрах ноември месец миналата година - черно и затова искаха да го убият, като убиха майка му и за него се грижеше мъжкия котарак - пак черен с особени електрикаво зелени очи .... - той ми го доведе и един вид даде .... Та..., то знаеше предварително, че ще го прибера - само аз до момента го докосвам и на мен се подчинява... Някак в очите му знаех, че то знае, какво ще стане и позволи въпреки буйния си нрав. Винаги усещат предварително, преди човека им да се прибере, как се чувства човека и т.н. Когато говоря по телефона - при разговор с някой, който ми е неприятен то моментално реагира, дори и само да слушам без да издам звук - още като звънне телефона из нае, кой ще е и ако е неприятен човек - показва всяка, че иска да ме отдели от телефона, а ако е приятен се радва и обратното. Тук в нета е същото и реакциите му са същите. Иначе на клипа - те се движат много бързо и не е проблем за тях с два скока да покрият това разстояние за това време.


************************

А на 30 април публикувах това:

Игра: Червената книга

Сигурен съм, че много читатели и читателки са я пробвали, защото е лесна, знам обаче само за един случай. Момичето си задала въпроса директно, без да пита за разрешение дали може да влезе и излезе от играта. И същата вечер внезапно прилеп влетял в стаята ѝ. Това е супер странно съвпадение, прилепите не са мухи, рядко влизат в къщите на хората! Всъщност знам само за още един такъв случай случил се с приятел. Още по-странно е, че използваната книга била любовен вампирски роман. А вампирите често се представят като прилепи! Иначе именно, защото книгата е била романтична, и отговорите са били много точни - момичето е питала неща за приятеля си.

От тогава започнали и странните сънища на читателката. Бедите престанаха едва след като под мое ръководство, читателката се извини на книгата и я помоли да я пусне да излезе от играта. Така че внимавайте с подобни паранормални игри.


ПОДОБНИ СТАТИИ:




Бюлетин "Мистерика" - прогнозите се сбъдват

Няма коментари:

Публикуване на коментар